مقدمه

پس از ثبت درخواست مرخصی توسط کارشناسان رسمی، مطابق راهنمای ثبت درخواست مرخصی، درخواست جهت بررسی برای رئیس هیئت مدیره ارسال می‌گردد که در ادامه به نحوه بررسی درخواست توسط رئیس هیئت مدیره پرداخته می‌شود.

 

 

ورود به پرتال

جهت بررسی درخواست های مرخصی، ابتدا لازم است روسای محترم هیئت مدیره وارد سایت مرکز به آدرس «www.23055.ir» شده و مطابق شکل زیر بر روی گزینه «ورود به پرتال» کلیک نمایند.

ورود به پرتال

 

در صفحه ظاهر شده، مطابق شکل زیر لازم است رئیس هیئت مدیره از قسمت «ورود اعضا» نسبت به فعال سازی و ورود به محیط کاربری خود اقدام نماید.

ورود اعضا

 

در صورت فعال نبودن حساب کاربری، ابتدا لازم است مطابق بخش 1 از شکل زیر و از قسمت «فعال سازی حساب/ دریافت کلمه عبور» با ورود کد ملی، شماره موبایل و کد تصویر امنیتی، فعال سازی حساب صورت گیرد.

 

فعال سازی و ورود

بررسی درخواست مرخصی

پس از ورود به پرتال، رئیس هیئت مدیره می تواند از قسمت سربرگ «کارشناسان» بر روی گزینه «درخواست های مرخصی» کلیک نموده و وارد صفحه درخواست های مرخصی شود.

 

منوی درخواست های مرخصی

 

با ورود به صفحه درخواست های مرخصی، امکان مشاهده رکوردهای مربوط به درخواست در وضعیت های گوناگون مطابق شکل زیر وجود دارد.

 

رکوردهای درخواست

 

با کلیک بر روی رکورد مورد نظر، امکان مشاهده اطلاعات درخواست مطابق شکل زیر فراهم می شود.

 

اطلاعات درخواست

 

در قسمت «نتیجه بررسی درخواست» می توان وضعیت درخواست را از میان موارد ظاهر شده مطابق شکل زیر، انتخاب نمود.

 

وضعیت درخواست

 

در صورتی که گزینه «تأیید شده» انتخاب شود، مطابق شکل زیر «تاریخ شروع مرخصی» و «تاریخ پایان مرخصی» ظاهر می شوند که می بایست توسط رئیس هیئت مدیره درج گردند. پس از ثبت تاریخ، جهت اعمال تغییرات بر دکمه «بروزرسانی» کلیک می شود.

 

ثبت وضعیت درخواست

 

پس از تایید درخواست، وضعیت کارشناس در CMS از حالت اشتغال به کار به وضعیت «مرخصی» تغییر و به روز رسانی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *