مقدمه
فرایند تیکتینگ شامل ثبت درخواست پشتیبانی، بررسی درخواست، دریافت و بررسی پاسخ میباشد که متناسب با نوع مخاطب در برخی از قسمتها متفاوت است. اعضای مرکز مطابق شکل زیر، دستهبندی میشوند که در ادامه فرایند تیکتینگ مربوط به اعضای مرکز تشریح میگردد.
ثبت درخواست پشتیبانی
اعضای مرکز میتوانند از طریق ورود به محیط کاربری خود در پرتال مرکز، مبادرت به ثبت درخواست پشتیبانی یا تیکت نمایند. اعضای مرکز پس از ورود به محیط کاربری خود، میتوانند مطابق شکل زیر از قسمت سربرگ «پشتیبانی»، بر روی گزینه «ثبت درخواست پشتیبانی» کلیک نموده و وارد فرم درخواست پشتیبانی شوند.
اعضای مرکز پس از ورود به فرم ثبت درخواست پشتیبانی مطابق شکل زیر، در قسمت شرح درخواست ابتدا «دپارتمان» (واحد مربوطه) و سپس «موضوع درخواست» را انتخاب نموده (موضوع درخواست متناسب با دپارتمان انتخابی است) و در بخش «توضیحات» مشکل خود را بیان میکنند که در صورت نیاز میتوانند مستندات لازم را نیز بارگذاری نمایند.
پس از ثبت درخواست و پاسخگویی توسط کارشناسان مربوطه، اعضا میتوانند پاسخ ارائه شده را در حساب کاربری خود و از بخش «درخواستهای پشتیبانی» مطابق شکل زیر مشاهده نمایند.