مقدمه
تعاونی مسکن مرکز به منظور تامین مسکن کارمندان و اعضا محترم مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه و اجرای سیاست های شورای راهبردی مسکن، اقدام به عضو گیری نموده است. اعضای محترم و کارکنان ستادی و استانی مرکز میتوانند جهت ثبت نام در طرح تسهیلات مسکن از طریق پرتال مرکز اقدام نمایند. در ادامه نحوه ثبت نام تشریح میگردد.
ورود به پرتال
کارمندان و اعضای مرکز میبایست جهت ثبت نام وارد سایت مرکز به آدرس «www.23055.ir» شده و بر روی گزینه «ورود به پرتال» کلیک نمایند.
پس از ورود از قسمت «ورود اعضا» و یا «ورود کارمندان و همکاران مرکز»، نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به کارتابل، ثبت میشود.
تکمیل فرم تسهیلات مسکن
از سربرگ یا منو تسهیلات مسکن، وارد فرم ثبت درخواست تسهیلات مسکن می شوید.
با ورود به فرم تسهیلات مسکن میبایست اطلاعات فرم از جمله اطلاعات فردی و اطلاعات محل سکونت تکمیل شود و پرداخت هزینه صورت گیرد.
در قسمت «اطلاعات فردی»، اطلاعات متقاضی از قبیل وضعیت جسمانی، تعداد افراد تحت تکفل، نوع شغل و محل تولد تکمیل میشود. سایر اطلاعات موجود در بخش اطلاعات فردی به صورت پیش فرض ثبت شدهاند.
تکمیل اطلاعات پایه متقاضی
در صورت خالی بودن اطلاعاتی که به صورت سیستمی فراخوانی می شود، ضروری در بخش اطلاعات فردی، میبایست از قسمت «تکمیل اطلاعات فردی» نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نمود.
با کلیک روی این گزینه، فرم اطلاعات فردی جهت تکمیل اطلاعات، نمایش داده میشود که متقاضی میبایست اطلاعات خود از قبیل اطلاعات ضروری مشخص شده در فرم و همچنین محل صدور شناسنامه را تکمیل و بروزرسانی نماید.
پس از بروزرسانی اطلاعات ثبت شده، متقاضی میبایست از سربرگ «اطلاعات دیگر»، وضعیت تأهل خود را مشخص کند و در قسمت انتهای فرم روی گزینه «ذخیره» کلیک نماید.
پس از تکمیل اطلاعات فردی و بازگشت به فرم تسهیلات مسکن، بخش تعهدات تکمیل میشود و با کلیک بر گزینه «پرداخت هزینه» متقاضی میتواند به درگاه پرداخت متصل شود و پرداخت خود را انجام دهد.