راهنمای تغییر کارشناس سرپرست برای کارآموزان کارشناسی رسمی

مقدمه

پس از این که ثبت درخواست کارآموزی کارشناسی و تعیین کارشناس سرپرست توسط کارآموزان کارشناسی محترم صورت گرفت و به تأیید رئیس کمیسیون کارآموزی کارشناسی استان رسید، کارآموزان کارشناسی می توانند در صورت لزوم نسبت به تغییر کارشناس سرپرست اقدام نمایند. در ادامه نحوه تغییر کارشناس سرپرست و تعیین کارشناس سرپرست جدید، تشریح می گردد.

 

ورود به پرتال

کارآموزان کارشناسی که تمایل به تغییر کارشناس سرپرست دارند، می‌­بایست وارد سایت مرکز به آدرس «www.23055.ir» شده و مطابق شکل زیر بر روی گزینه «ورود به پرتال» کلیک نمایند.

ورود به پرتال

 

در صفحه ظاهر شده، مطابق شکل ذیل لازم است کارآموزان کارشناسی از قسمت «ورود اعضا» نسبت به فعال‌سازی و ورود به محیط کاربری خود اقدام نمایند.

ورود اعضا

در صورت فعال نبودن حساب کاربری، ابتدا لازم است مطابق بخش 1 از شکل ذیل، از قسمت «فعال سازی حساب/ دریافت کلمه عبور» با ورود کد ملی، شماره موبایل و کد تصویر امنیتی، فعال‌سازی حساب صورت ‎گیرد. در صورتی که کارآموزان کارشناسی پیش‌تر وارد حساب کاربری خود در پرتال مرکز شده باشند، از قسمت سمت چپ، بخش 2، نسبت به ورود به حساب کاربری خود اقدام می‌نمایند.

 

فعال سازی و ورود

 

ثبت درخواست خاتمه همکاری

پس از ورود به پرتال، کارآموزان کارشناسی می‌توانند در کارتابل خود درخواستی که به تأیید رئیس کمیسیون کارآموزی کارشناسی استان و کارشناس سرپرست رسیده است را مشاهده نمایند.

دریافت نامه و ثبت گزارشات

 

با کلیک بر رکورد درخواست، اطلاعات درخواست قابل مشاهده است که جهت ثبت درخواست تغییر کارشناس می بایست از سربرگ «تغییر کارشناس سرپرست» اقدام نمود.

تغییر کارشناس سرپرست

 

با کلیک بر سربرگ مربوطه، کارآموزان می توانند جهت ثبت دلیل خاتمه همکاری با کارشناس سرپرست فعلی، روی گزینه «ثبت اطلاعات جدید» کلیک نمایند.

افزودن اطلاعات جهت خاتمه همکاری

 

با کلیک بر این گزینه، در صفحه ظاهر شده دلیل خاتمه همکاری و شرح درخواست ثبت و ذخیره می شود.

ثبت اطلاعات در تغییر کارشناس سرپرست

 

پس از ثبت دلیل خاتمه همکاری، روی گزینه «تغییر کارشناس سرپرست» کلیک می شود و در پنجره ظاهر شده، تأیید ارسال انجام می شود.

تغییر کارشناس سرپرستتغییر کارشناس سرپرست

 

بررسی درخواست خاتمه همکاری

پس از ثبت درخواست خاتمه همکاری جهت تغییر کارشناس سرپرست، درخواست جهت بررسی به کارتابل رئیس کمیسیون کارآموزی کارشناسی استان ارسال می شود.

درخواست تغییر کارشناس سرپرست

 

رئیس کمیسیون کارآموزی کارشناسی استان با کلیک بر رکورد درخواست و با کلیک بر گزینه «تخصیص به من» می تواند درخواست را جهت بررسی به خود تخصیص دهد.

تخصیص درخواست

 

با کلیک بر این گزینه و کلیک مجدد بر رکورد درخواست، رئیس کمیسیون کارآموزی کارشناسی استان می تواند نظر خود را در بخش «نتیجه بررسی» ثبت نماید و پس از بروزرسانی، روی گزینه «ارسال نتیجه بررسی» و یا «ارسال برای اصلاح اطلاعات» کلیک کند. در صورتی که درخواست مورد تأیید باشد و بر گزینه «ارسال نتیجه بررسی» کلیک شود، درخواست جهت انتخاب مجدد کارشناس سرپرست به کارتابل کارآموز ارسال می شود و در صورتی که بر گزینه «ارسال نتیجه بررسی» کلیک شود، درخواست جهت ویرایش اطلاعات به کارتابل کارآموز ارسال می گردد.

ثبت نظر رئیس کمیسیون استان

 

انتخاب کارشناس سرپرست جدید

پس از تأیید درخواست توسط رئیس کمیسیون کارآموزی کارشناسی استان، کارآموز می تواند درخواست را جهت انتخاب مجدد کارشناس سرپرست در کارتابل خود مشاهده نماید.

انتخاب مجدد کارشناس سرپرست

 

با کلیک بر رکورد درخواست، کارآموز می تواند نسبت به انتخاب کارشناس سرپرست جدید اقدام نماید. بدین منظور می بایست در قسمت «کارشناس سرپرست» روی گزینه «+» کلیک شود.

انتخاب کارشناس سرپرست جدید

 

با کلیک بر گزینه «+»، امکان انتخاب کارشناس سرپرست جدید فراهم می شود.

انتاب کارشناس سرپرست جدید

 

پس از انتخاب کارشناس سرپرست جدید، ابتدا بر گزینه «بروزرسانی» کلیک می شود و پس از آن، روی گزینه «ارسال» کلیک می گردد.

کارشناس سرپرست جدید

پس از انتخاب کارشناس سرپرست جدید، درخواست مجدداً جهت بررسی به کارتابل رئیس کمیسیون کارآموزی کارشناسی استان ارسال می شود.

 

به اشتراک گذاری مطلب:

این مطلب برای شما مفید بود؟

0

آخرین ویرایش: 15 آبان 1401

پاسخ سوال خود را پیدا نکردید؟

با استفاده از فرم درخواست پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

جستجو