راهنمای ثبت درخواست پشتیبانی (تیکت)

مقدمه

فرایند تیکتینگ شامل ثبت درخواست پشتیبانی، بررسی درخواست، دریافت و بررسی پاسخ می­‌باشد که متناسب با نوع مخاطب در برخی از قسمت­‌ها متفاوت است. مخاطبان مرکز مطابق شکل زیر، دسته­‌بندی می­‌شوند که در ادامه فرایند تیکتینگ مربوط به مخاطبان مرکز تشریح می­‌گردد.

مخاطبان مرکز

ثبت درخواست پشتیبانی

با توجه به این که این دسته از مخاطبان در سامانه مرکز فاقد حساب کاربری هستند، باید با مراجعه به سایت مرکز به آدرس «www.23055.ir» و مطابق شکل زیر، در بخش بالایی صفحه، با کلیک بر روی گزینه «پشتیبانی» وارد صفحه مربوط به ثبت درخواست پشتیبانی شوند.

درخواست پشتیبانی

 

همچنین مخاطبان مرکز می‌توانند از طریق قسمت انتهایی صفحه سایت نیز وارد صفحه مربوطه شوند.

درخواست پشتیبانی

 

با کلیک بر روی گزینه «پشتیبانی»، در صفحه ظاهر شده بر روی گزینه «ارسال درخواست پشتیبانی» کلیک می‌شود.

 

ارسال درخواست پشتیبانی

 

با کلیک بر روی این گزینه، در فرم ظاهر شده باید در قسمت «جزئیات ثبت درخواست» اقلام اطلاعاتی مربوط به فرد درخواست دهنده همچون «نام»، «نام خانوادگی»، «کد ملی»، «شماره تلفن همراه» و «رایانامه» تکمیل شوند. پس از آن در قسمت «شرح درخواست»، متناسب با نوع درخواست متقاضی، «دپارتمان» و «موضوع درخواست» انتخاب و «توضیحات» لازم ثبت می‌­گردد. در صورت نیاز به الصاق مستندات، می‌توان با توجه به حجم فایل و فرمت‌های مشخص شده در انتهای فرم، مستند مورد نظر را از قسمت «Choose File» به درخواست پیوست کرد و در نهایت درخواست را ارسال نمود.

فرم درخواست پشتیبانی

 

پس از ثبت درخواست، پیغامی مشابه شکل زیر به نمایش درمی‌آید و همزمان پیامکی برای مخاطب ارسال می‌شود که در آن شماره پیگیری درخواست ثبت شده به منظور انجام پیگیری‌های آتی، ذکر شده است.

شماره پیگیری تیکت

 

پس از بررسی درخواست توسط کارشناسان دپارتمان مورد نظر و ارائه پاسخ، نتیجه از طریق پیامک، مشابه شکل زیر، به مخاطب اطلاع داده می‌شود.

پیامک پاسخ به تیکت

به اشتراک گذاری مطلب:

این مطلب برای شما مفید بود؟

2

آخرین ویرایش: 5 مرداد 1401

پاسخ سوال خود را پیدا نکردید؟

با استفاده از فرم درخواست پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

جستجو