راهنمای رزرو اقامتگاه

مقدمه

نیروی انسانی، مهم‌ترین و اثربخش‌ترین عامل در دستیابی به اهداف هر سازمان می‌باشد. ایجاد عوامل انگیزشی می‌تواند سبب افزایش مسئولیت‌پذیری و در پی آن ارائه خدمات با کیفیت مطلوب شود. واژه رفاه سازمانی در مدیریت منابع انسانی به فراهم کردن شرایطی برای کارکنان اطلاق می‌شود که شرایط کاری را برای آن‌ها به شکل محسوسی تحت تاثیر قرار می‌دهد و شامل مجموع فعالیت‌هایی می‌شود که مسائل و مشکلات کارکنان را حل نموده و بسیاری از نیازهای سازمان مانند نیازهای مادی معنوی و جسمی را برطرف می‌نماید. به همین دلیل بسیاری از سازمان‌ها برنامه‌های رفاهی خود را با توجه به نیازهای کارکنان خود و با هدف تامین رضایت ایشان انجام می‌دهند.

 

امور رفاهی مرکز

کمیسیون امور فرهنگی و رفاهی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در راستای دستیابی به اهداف فوق الذکر، اقدام به ایجاد تسهیلات رزرو محل اقامت نموده است. در ادامه نحوه ثبت نام و بهره برداری از این تسهیلات توضیح داده می‌شود.

 

ورود به پرتال

به منظور ثبت درخواست، پرسنل محترم مرکز می‌­بایست وارد سایت مرکز به آدرس «www.23055.ir» شده و مطابق شکل زیر بر روی گزینه «ورود به پرتال» کلیک نمایند.

ورود به پرتال

در صفحه ظاهر شده، مطابق شکل زیر لازم است کارمندان از قسمت «ورود کارمندان و همکاران مرکز» نسبت به فعال سازی و ورود به محیط کاربری خود اقدام نمایند.

ورود کارمندان

 

در صورت فعال نبودن حساب کاربری، ابتدا لازم است مطابق بخش 1 از شکل زیر و از قسمت «فعال سازی حساب/ دریافت کلمه عبور» با ورود کد ملی، شماره موبایل و کد تصویر امنیتی، فعال سازی حساب صورت گیرد.

 

فعال سازی و ورود

 

رزرو اقامتگاه

پس از ورود به محیط کاربری، کارمندان می‌توانند در سربرگ «رفاهیات»، از منوی «رزرو اقامتگاه» نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند.

رزرو اقامتگاه

 

با ورود به این منو، مطابق شکل زیر می‌توان اقامتگاه مورد نظر را رزرو نمود.

فرم رزرو اقامتگاه

 

در فرم ظاهر شده، تاریخ رزرو تعیین می‌شود و اطلاعات محل اقامت مطابق شکل زیر ثبت می‌گردد.

استان محل اقامت

 

پس از انتخاب استان محل اقامت، شهر محل اقامت تعیین می‌شود.

شهر محل اقامت

 

پس از تعیین استان و شهر محل اقامت، نام اقامتگاه تعیین می‌گردد.

اقامتگاه

 

پس از تعیین نام اقامتگاه، اطلاعات اتاق/واحد در بخش مشخص شده، ثبت می‌شود.

اطلاعات اتاق/واحد

 

پس از تکمیل اطلاعات محل اقامت، اطلاعات همراهان درج می‌گردد. جهت ثبت اطلاعات همراهان بر روی گزینه «+» کلیک می‌شود.

اطلاعات همراهان

 

با کلیک بر روی این گزینه، در بخش ظاهر شده اطلاعات همراهان ثبت می‌شود و بر روی گزینه ذخیره کلیک می‌شود.

رکورد اطلاعات

 

بررسی درخواست توسط کمیسیون

پس از ثبت درخواست توسط کارمندان، درخواست توسط کمیسیون رفاهی بررسی می‌شود و مورد تأیید و یا عدم تأیید/ نیاز به اصلاح قرار می‌گیرد. در صورت تأیید، درخواست خاتمه پبدا می‌کند و متقاضی می‌بایست معرفی نامه به اقامتگاه را از کمیسیون دریافت نماید. در صورتی که نیاز به اصلاح باشد، درخواست جهت بررسی و ویرایش به کارتابل متقاضی باز می‌گردد و در ادامه متقاضی مجدداً می‌تواند درخواست را به کارشناس کمیسیون ارجاع دهد. همچنین در صورت عدم تأیید، درخواست جهت مشاهده به کارتابل متقاضی باز می‌گردد.

وضعیت بررسی

به اشتراک گذاری مطلب:

این مطلب برای شما مفید بود؟

2

آخرین ویرایش: 12 شهریور 1401

پاسخ سوال خود را پیدا نکردید؟

با استفاده از فرم درخواست پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

جستجو