راهنمای ثبت درخواست پشتیبانی (تیکت)

مقدمه فرایند تیکتینگ شامل ثبت درخواست پشتیبانی، بررسی درخواست، دریافت و بررسی پاسخ می­‌باشد که متناسب با نوع مخاطب در برخی از قسمت­‌ها متفاوت است. مخاطبان مرکز مطابق شکل زیر، دسته­‌بندی می­‌شوند که در ادامه فرایند تیکتینگ مربوط به مخاطبان مرکز تشریح می­‌گردد. ثبت درخواست پشتیبانی با توجه به این که این دسته از مخاطبان […]

راهنمای ورود به سامانه

جهت ورود به سامانه ابتدا لازم است کارمندان و سایر اعضای مرکز وارد سایت مرکز به آدرس «www.23055.ir» شده و مطابق شکل زیر بر روی گزینه «ورود به پرتال» کلیک نمایند.   در صفحه ظاهر شده، مطابق شکل زیر لازم است کارمندان از قسمت «ورود کارمندان و همکاران مرکز» و سایر اعضا از قسمت «ورود […]

راهنمای شرکت در مصاحبه کارشناسی رسمی

مقدمه پذیرفته شدگان در آزمون، همچنین آن دسته از داوطلبان صدور پروانه بدون آزمون که می بایست در مصاحبه شرکت نمایند، با هماهنگی واحد سنجش و ارزیابی، در جلسه مصاحبه شرکت می‌نمایند.   ثبت نام مصاحبه در ادامه به پذیرفته شدگان، اطلاع داده می‌شود تا با مراجعه به سامانه جذب مرکز مبادرت به تکمیل اطلاعات […]

راهنمای ثبت نام صدور پروانه بدون آزمون کارشناسی رسمی

مقدمه متقاضیان پروانه کارشناسی رسمی به دو صورت می‌توانند درخواست خود را ارائه و موفق به کسب پروانه شوند؛ این درخواست‌ها به صورت با آزمون و بدون آزمون است که متقاضیان با توجه به شرایط و مفاد مندرج در آیین نامه اجرایی مرکز می‌توانند درخواست خود را ارائه نمایند.   شرایط جذب بدون آزمون متقاضیان […]

راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی

مقدمه آزمون‌های مرکز معمولا با عقد تفاهم نامه با یک مجری مثل سازمان سنجش برگزار می‌شود. بدین صورت که پس از عقد تفاهم نامه، زمان برگزاری آزمون ،زمان ثبت نام، سر فصل‌های آزمون و ضوابط شرکت در آزمون مشخص می‌گردد. پس از عقد تفاهم نامه زمان برگزاری آزمون و شرایط و ضوابط آن توسط روابط […]