راهنمای ثبت درخواست پشتیبانی (تیکت)

مقدمه

فرایند تیکتینگ شامل ثبت درخواست پشتیبانی، بررسی درخواست، دریافت و بررسی پاسخ می­‌باشد که متناسب با نوع مخاطب در برخی از قسمت­‌ها متفاوت است. اعضای مرکز مطابق شکل زیر، دسته­‌بندی می­‌شوند که در ادامه فرایند تیکتینگ مربوط به اعضای مرکز تشریح می­‌گردد.

اعضای مرکز

ثبت درخواست پشتیبانی

اعضای مرکز می‌توانند از طریق ورود به محیط کاربری خود در پرتال مرکز، مبادرت به ثبت درخواست پشتیبانی یا تیکت نمایند. اعضای مرکز پس از ورود به محیط کاربری خود، می‌توانند مطابق شکل زیر از قسمت سربرگ «پشتیبانی»، بر روی گزینه «ثبت درخواست پشتیبانی» کلیک نموده و وارد فرم درخواست پشتیبانی شوند.

درخواست پشتیبانی

 

اعضای مرکز پس از ورود به فرم ثبت درخواست پشتیبانی مطابق شکل زیر، در قسمت شرح درخواست ابتدا «دپارتمان» (واحد مربوطه) و سپس «موضوع درخواست» را انتخاب نموده (موضوع درخواست متناسب با دپارتمان انتخابی است) و در بخش «توضیحات» مشکل خود را بیان می‌­کنند که در صورت نیاز می‌­توانند مستندات لازم را نیز بارگذاری نمایند.

فرم درخواست پشتیبانی

 

پس از ثبت درخواست و پاسخگویی توسط کارشناسان مربوطه، اعضا می­‌توانند پاسخ ارائه شده را در حساب کاربری خود و از بخش «درخواست­‌های پشتیبانی» مطابق شکل زیر مشاهده نمایند.

درخواست های پشتیبانی

به اشتراک گذاری مطلب:

این مطلب برای شما مفید بود؟

1

آخرین ویرایش: 5 مرداد 1401

پاسخ سوال خود را پیدا نکردید؟

با استفاده از فرم درخواست پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.